VANQUISH Heavy-Duty Kranmått 25'/7,5m x 1/25mm Lättläst måttband (4036) 25 FT

Brand:VANQUISH

3.4/5

392.51

Överlägsen inre mekanism ger smidig drift. ABS-fodral med hög slagkraft för styrka och hållbarhet. Skjutlåsdesign för enkel kontroll av tejpbladet. Nylonbelagt blad för maximal hållbarhet. Ändkrok med sann noll för exakta mätningar.

EAN: 0767615193182

Kategorier Verkyg & hemförbättring, Mät- och layoutverktyg, , Bandmått,

Överlägsen inre mekanism ger smidig drift. ABS-fodral med hög slagkraft för styrka och hållbarhet. Skjutlåsdesign för enkel kontroll av tejpbladet. Nylonbelagt blad för maximal hållbarhet. Ändkrok med sann noll för exakta mätningar.
Blade Length 25 Feet
Blade Material Nylon
Brand VANQUISH
Color Silver, Black, Orange
Item Dimensions LxWxH 3.25 x 2 x 3.25 inches

3.4

2 Review
5 Star
71
4 Star
17
3 Star
0
2 Star
0
1 Star
11

Skriv din recension

Din e-post kommer inte att publiceras. Alla obligatoriska fält är markerade med*

Scritto da: Frank Wolak
Good tool
Good tool
Scritto da: Yulia Bodrova
It broke (won't retract the tape anymore) the first time I used it to measure a distance over 15ft
It broke (won't retract the tape all the way back anymore) the first time I used it to measure a distance over 15ft. Yes, I tried a couple times to pull the tape all the way out after that to reset it (hoping that it's a "zero-inch problem") but that didn't help.

Relaterade produkter

Upptäck vårt internationella nätverk

Vi skickar till 28 länder, över 200 000 produkter. Håll dig uppdaterad, prenumerera på nyhetsbrevet.

Array